Aziz YILDIRIM Bombaladı

Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım basın toplantısı düzenleyip Trabzonspor maçından sonra ilk kez konuştu: “Hiç bir yere gitmiyorum. 2 yıl daha buradayım.Melih Gökçek bir karar versin. Ya spordan çekilsin yada siyasetten..
Rüştü’nün Fenerbahçe’nin rakiplerini arayıp “Aman Fener’i yenin” dediğini söyleyen Aziz Yıldırım, kinayeli bir şekilde “Bizim attığımız gollere şaibeli dendi. Bana da Rüştü’nün yediği goller şaibeli gibi geliyor” dedi.

Turkcell Süper Lig’de şampiyonluğu son hafta Bursaspor’a kaptıran Fenerbahçe’de, Başkan Aziz Yıldırım ve yönetim kurulu basın toplantısı düzenledi. Toplantıya Aziz Yıldırım’ın Rüştü ile ilgili sözleri damga vurdu.

Aziz Yıldırım Rüştü hakkında şunları söyledi:”Bu kulübün ekmeğini yiyenler, Aziz Yıldırım düşmanlığı yapıyor. Ben bir gün gideceğim. Ama bu kulüpten giden sporcular, F.Bahçe şampiyon olmasın diye çabalıyor. Diğer kulüpleri arayıp ‘Aman Fenerbahçe’yi yenin’ diyor. Rüştü Kasımpaşalı futbolcuları arıyor, ‘Fener’i yenin’ diyor. Rüştü Trabzonsporlu futbolcuları arıyor ‘Fener’i yenin’ diye. Rüştü’ye haber yolladım, ‘İnşallah Bursa’da iyi oynarsın da leke gelmez’ diye. Murat Şahin, İvesa için konuştular. Rüştü ne yaptı Bursa’da? Beşiktaşkalecisinin ne işi var diğer takım oyuncularıyla? O zaman Bursa’da yediği gol de bana şaibeli gibi geliyor. Ağzımdan kötü bir şey çıkmasını istemiyorum. İnsanlar ekmek yediği yere ihanet etmemeli.”

MELİH GÖKÇEK’E BOMBARDIMAN

Yıldırım, Ankaraspor Onursal Başkanı ve Ankara Belediye Başkanı Melih Gökçek’i de yerden yere vurdu !..Ankaragücü Başkanı Ahmet Gökçek’in de babası olan Melih Gökçek’i adeta bombardımana tutan Yıldırım, “Ya siyasetten çekil ya da spordan” dedi. Yıldırım, Fenerbahçeli olduğunu söyleyen Melih Gökçek’i aforoz da etti: “Senin gibi Fenerli olmaz olsun!” Yıldırım’ın Gökçek ile ilgili açıklamaları şunlar: Sayın Gökçek ‘Önce can sonra canan’ diyordu, sonra ‘Bursa şampiyon olsun!’ demektedir. Sayın Gökçek bir belediye başkanıdır. Kanunlara göre bediye başkanları sporun içinde olamaz. Hangi sıfatla çıkıp konuşuyor? Soruyorum: Brogghi’ye telefonu kendileri mi açtırdı? Bir amigo kalicilerdine para teklif etmiş. Peki bu amigo bizden kiminle konuşmuş? Suç duyurusu yaparken amigo hakkında niye suç duyurusu yapmadınız? Melih Gökçek ya siyatese devam etsin ya da spor adamı olsun, kararını versin. Eğer ikisini birden yapmaya kalkarsa spor çok kötü yerlere gidecek. Kendi oğlunu başkan yaptıysa, rahat bıraksın. İşine geldiği zaman ‘Benim Ankaragücü ile ilgim yok’ diyen işine gelince kulübü koruyan safsataları bir kenara bıraksın. Sayın Gökçek hem ‘Fenerliyim’ diyecek, öbür tarafta diyecek ki ‘Bursa şampiyon olsun’. Böyle Fenerlilik olmaz.

ÜZÜNTÜLÜYÜZ

Aziz Yıldırım: ” Üzüntülüyüz. Hak etmediğimiz bazı şeylerle karşı karşıyayız. Pazar günü yaşanan maçta biz bir gol daha atsaydık çok farklı şeyler olacaktı. O zaman da Aziz Yıldırım ile gurur duyulacaktı. Fenerbahçe taraftarı adına yardımcılarıma teşekkür ediyorum. Her şeyin sorumlusu benim. Eğer bir suç varsa benim yüzümdendir. Her hangi bir kaybetmenin sonunda Aziz Yıldırım istifa ediyor deniyor. Ben kendim hiç üzülmeyecek miyim? Ben kimseye istifa ediyorum demedim. Şunu da bilin bu yalnız bizim başımıza gelen bir olay değildir. Bizi üzen en önemli şey Fenerbahçe ayrılmıştır , diğerleri olmuştur. şampiyon olamayanlar Fenerbahçe alehine konuşuyor. Önce can sonra canan diyen Melih Gökçek Bursa şampiyon olsun diyor. Ben de bunu anlamıyorum. Gökçek bir belediye Başkanıdır. Hangi sıfatla TV’lere çıkıp yorum yapıyor ve diyor ki Ankaragücülü oyuncuma şike teklif edildi deniyor. Acaba bunu kendisimi yaptırdı. Biz şampiyon olmayalım diye ligi şaibeli hale getirdiler. Bu olanlara çözüm bulmalıyız. Hakemlerin bazıları yeteneksiz dedik ama bilerek yapıyorlar demedik.

A.GÜCÜ YÖNETİCİSİ MAÇ OYNANMADAN ORTAMI GERDİ!

Ankaragücü yöneticisi beyanlar verdi. Maç oynanmadan ortamı gerdi. Biz hakemi biliyoruz Bülent Yavuz’a söyledik… Bülent Yavuz ile konuştum. Onun söylediği isim Abitoğlu idi. O hakem verilmedi bizim maça. Ankaragücü’nün bizden önceki maçına verildi ve Ankaragücü kazandı.

TOPBAŞ’A SESLENİYORUM!
Kadir Topbaş’a sesleniyorum harfiyat işlerini almak istiyoruz kulüp olarak. Sayın Gökçek hem Fenerliyim diyecek ismini de Melih Kotanca’dan alacak sonra da Bursa şampiyon olsun diyecek. Böyle Fenerbahçelilik olmaz. Siyasetle spor ayrılmalıdır.
Trabzon maçında 15-16 pozisyonda 1 gol attık. Biz kimseyi suçlamadık.

ANONS YAPILMASA BELKİ GOL ATACAKTIK!
Anonsla ilgili arkadaş çıktı televizyonlara ve anlattı. Kendisi yanlış yaptı. 12 yıldır kulüptedir. Organizatördür kendisi. İyi insandır. O andaki psikolojiyle yaptı. Yönetim bunu yaptırdı denmesi üzücü. Bu olayları o anda nasıl düşünelim. Bunlar ne kadar acımasız. Bizler bu kadar akılsız ve aptal mıyız. Ne faydası var o anonsun. Belki bir gol atacaktık o anons yapılmasa. Ben anonsçuyu neden döveyim. Yusuf Dursun seni dövdüm mü?

Çağrıdım sordum ne oldu dedim. Arkadan söylediler ben de anons yaptım dedi. O söyleyeni bul gel dedim. Sonra polis götürmü. Kim gördü dövdüğümü! Bunu nasıl yazarsınız?

2 YIL DAHA BURADAYIM!
Fenerbahçe büyük camiadır. Fenerbahçe zor günlerde gereğini yapar. Gereğini yapacağız. 2 yıl daha buradayım. Yeni arkadaşlarla yeni ve daha güçlü Fenerbahçe için tedbirleri alacağız. Ama lütfen bu uygulamları yaparken resmi açıklamalar dışında yorum yapmayın.

İYİ OYUNCULAR ALACAĞIZ
Zor günler geçirdik. Bundan sonra dileğimiz iyi günlerin olmasıdır. Burası bir spor kulübüdür. Gelecek yıl erkek basket, erkek voleybol bayan basket ve voleybolda da hedef Avrupa’da finaldir. Futbolda da birşeyler yapacağız. Yapmamız gerek. Transfer de yapacağız. İyi oyunular alacağız. F.Bahçe’nin 300 trilyon parası var. 10 sene öncesi gibi değiliz. Kararlarda dikkatli olmalıyız. Başkan bulunur.

Türkiye’de tek büyük var o da Fenerbahçe’dir. Bundan sonra başkalarıyla büyüklük yarışı yapanlar bunu bilsin. Değerlerinin de bizi örnek alması gerekir.

Yorum bırakın