BİR AŞK HİKAYESİ

Merhabalar sizlere bu satırları yazarken çok duygulandığımı anlatmak isterim belki yazılarım saçma sapan oluyor ama benimde elimden gelen bu değerli dostlarım eğerki hatalarım varsa sizde görüyorsanız yorum kısmından yazabilirsiniz ve benide çok memnun etmiş olursunuz neyse konumuza geri dönelim bazen geceleri uyku tutmaz ve tv izlemek için kalkarım bu günlerden birinde Atv de bir filmle karşılaştım ve neredeyse sabahladım film izlerken ve öyle duygulandımki okadar keyif aldımki izlerken izledikden sonra tadına doyamadım desem yeridir.Ve ne gariptirki bu uykusuz gecelerimden biride dün geceydi yani (21.Mayıs.2010) dediğim film yani BİR AŞK HİKAYESİ olan filmimizin ismi dün gece yine Atv de bizlerle birlikde oldu ve okadar mutlu oldumki bir anda yine izleme fırsatı buldugum için ama şuan içimde bir buruklukda var tabiki internetde aradım taradım filmle ilgili hiçbir iz yok sanki hayal gibi filmin konusu dram belgesel gibi iki arkadaşın dostluğunu ve iyi arkadaş kötü arkadaş olayını anlatmakdaydı burada kelimelerle anlatamıyorum fakat izlemeniz için elimden geleni yapıcam ve filmi bugun bulucam ve en azından kucuk bır parcasını yayınlıycam söz veriyorum bugunde benimle olduğunuz için teşekkürler iyi günler..

Konu:

Annesini kaybetmiş olan Dünya, İstanbulun kenar semtlerinden birinde taksicilik yapan babası Veli ile beraber yaşamaktadır. Aynı semtte oturan Musa ve veterinerlik mezunu fakat iş bulamamış İsmail yakın iki dosttur ve ikisi de Dünyaya aşıktır.
Baskın karakteri sayesinde Dünyayla evlenen Musa zaman içinde alkol bağımlısı ve kötü bir eş olmuştur. Bu arada Dünya da İsmaile karşı birşeyler hissetmeye başlar. Bir Aşk Hikayesi, Haydarpaşa tren istasyonunda Dünyanın hapse götürülmesi ve İsmailin onu uğurlamaya gelmesiyle başlar ve flashback- lerle Dünyanın evliliği öncesine döner.

Yönetmen
Cemal Şan

Senaryo Yazarı
Cemal Şan

Müzik
Kemal Sahir Gürel

Görüntü Yönetmeni
Çetin Çavan

Oyuncular

Bülent İnal     İsmail
Şevket Çoruh  Musa
Sezin Akbaşoğulları   Dünya
Hikmet Karagöz   Veli
Macit Sonkan  Ali
Fatma Belgen  Nur Sürer
Cengiz Sezici
Hakan Boyav   Hüsnü
Yeşim Ceren Bozoğlu
Ece Özdikici
Hüseyin Avni Danyal   Hasan
İlker Canlıca   Halil

Yapım

Sis Yapım

ATV

Emeği Gecen Herkeze Dizifragmani.Com Adına Teşekkür Ederiz Güzel Bir Yapım Olmuş ….
Şarkıyı Dinlemek İçin Tıklayın BİR AŞK HİKAYESİ
About these ads

3 Yanıt

  1. oyle bi filmki bu. Ayni tarifte ayni saatte bende izledim etkisinden cikamadim. gunlerdir ariyorum bi turlu bulamadim yazmadigim film sitesi forum kalmadi. ama asil tuhaf olan bizim gibi daha onlarca insan bu filmden o kadar etkilenmis ki delice heryerde bu filmi ariyor hatta bi cok zaman aksamlari kalkip atv ye bakiyorum basladi mi bu film diye bulursan lutfen adresi her yere yolla

    ben muzigini bulabildim

    [audio src="http://www.kemalsahir.com/jenerikler/bir_ask_hikayesi.mp3" /]

    • Sayın Mehmet Bey

      Duygularınızı Bizimle Paylaştığınız için teşekkür ederim ve müziği içinde ayrı bir tşk ederim hemen siteye ekliyorum bu müziği

      saygılarla.

      • Acaba filmi izleyebileceğimiz veya indirebileceğimiz bir site var mı? Hiçbir yerde bulamadım.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: